kuulumisia

maanantai 13. huhtikuuta 2015

IMG_8837IMG_8926IMG_9105Ihan aluksi haluaisin kehua Insurgent - elokuvaa (divergent'in jatko-osa), se oli aivan ihastuttava ja ainutlaatuinen. Taisin pitää siitä jopa enemmän, kuin viimevuonna julkaistusta ensimmäisestä osasta. Seuraavaa osaa odottelessa, joka ilmestyisi vasta vuoden kuluttua.. 

Menneen viikon aikana katoin läpi kymmeniä leffoja, kuvannu satoja asukuvia Annan kanssa, joista onnistui.. yksi. Saatan enskerralla julkaista sen sitten. Muuten semi nopea viikko, joka oli ihan jees. Onneksi olin tehny toissapäivänä jääteetä, joka oli maanantain pelastus!

Olenko ainoa, jota joka kerta alkaa viikon sisällä kyllästyttää blogin värimaailma? Vaaleanpunainen ei enään nappaa.. Eikun vaan koko ulkoasu muokattavissa siniseksi. Sama juttu vaatteissa, sisustuksessa ja jopa huoneen seinissä. :D

20 kommenttia:

  1. ui kuinka kivoja kuvia, varsinki toi eka on niin hieno! mä en ihan noin helposti kyllästy, hah :Dd

    VastaaPoista
  2. mua alkaa jotenkin aina kyllästyttää miltä mun blogi näyttää, mut en ikinä tiedä miten sitä vaihtaisin :D
    mut kuiteskin oot saanu aivan mahtavia kuvia ja tää sun blogis värimaailma on kyl aina hieno mitä oon nähny

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on just toisteppäi, aina tiedän mitä muuttaisin, muttei vaa riitä aikaa muokkailuu :'D ..kiitoos! no taidanki pitää tätä vielä jonkin aikaa.. :D

      Poista
  3. Mäki oon vaan kattonu leffoja koko tän päivän ja makoillu peiton alla ku kippeenä... Haha, mulla on ihan sama tuo, että blogin värimaailma alkaa pian aina kyllästyttää.. Sit pitäs aina koko blogin ulkoasu jaksaa muokata uusiksi. :-D

    VastaaPoista
  4. Hienoja kuvia ja varsinki tuo ensinmäinen! Et oo ainut jonka tekis mieli kokoajan muuttaa jotain jossakin. Mullakaan blogin ulkoasu pysy kahta viikkoa samana, että osaan samaistua tuohon kaikkeen! :D Mut tää sun ulkoasu on ihan sairaan kiva, tämmönen yksinkertanen ja vaalee :)

    VastaaPoista
  5. Tosi kivan oloinen ulkoasu sun blogilla :-)

    http://johannatuulia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Oi toi eka kuva kyl on upee, enkä näytä olevan ainut sitä mieltä^ :D tän sun blogin nimikin on tosi kiva!

    VastaaPoista
  7. Eikä, haluisin itekki käyvä kattoo sen kakkososan! En oo vieläkää saanu aikaseks...
    Mut tosi kivoja kuvia oot napsinu ja mun mielestä tän hetkinen ulkoasu on tosi sulonen :-)

    VastaaPoista
  8. Oooi sushia <33 nam nam just itekki tänään nautiskelin :3 kiva blogi!

    VastaaPoista
  9. Ihana ulkoasu ja kiva banneri! Kuvat on kans kivan pirteitä :)

    VastaaPoista